Menu

Dostawa - Sklep internetowy Selene

Dostawa

Wszystkie zamówienia powyżej 500 zł dostarczamy gratis. Za zamówienia o wartości mniejszej niż 500 zł naliczamy opłatę 16 zł za dostawę kurierem lub 14 zł za dostawę paczkomatem. Płatność za pobraniem kosztuje dodatkowe 20zł i nie jest możliwa w przypadku wysyłki paczkomatem. Odbiór towaru w sklepie stacjonarnym jest bezpłatny, a klient zostanie poinformowany o gotowości produktu do odbioru telefonicznie lub SMS-em.   

Zamówienia na łóżka oraz akcesoria do łóżek (stoliki nocne, skrzynie) realizujemy do 30 km od każdego naszego salonu. Jeżeli będzie to większa odległość, to koszt usługi transportowej wyniesie 200zł.
Możliwy jest także odbiór osobisty w najbliższym salonie.

Materace, stelaże i łóżka wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Współpracujemy z firmami zewnętrznymi Zadbano SA, Ambro Express Sp. z o. o. Sp. K,  Polkurier.pl oraz Usługi Transportowe Jarosław Smutek (aglomeracja warszawska).

Dostawy materaców, stelaży i łóżek realizowane są przed dwóch kurierów. Towar zostanie wniesiony na dowolne piętro i ustawiony w wybranym pokoju. Firmy kurierskie informują klienta mailowo lub poprzez wiadomość o wysyłce paczki do klienta (https://zadbano.pl/sprawdz-status)

Materace oraz stelaże pakowane są w folie ochronną i karton i wysyłane są do klienta w pełnym wymiarze(np. w kartonie 182x202x20 dla materaca w rozmiarze 180x200cm).

 

Pozostałe produkty sklepu internetowego wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów Inpost od poniedziałku do piątku w dni robocze. Niektóre zamówienia wysyłane są bezpośrednio od producenta. W przypadku gdy zamówienie składa się z wielu produktów od różnych producentów, wysyłamy go osobno w kilku paczkach. Koszty przesyłki pozostają po stronie firmy.

Płatność.

1.Przedpłata na konto

Wybierając powyższą metodę płatności, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta przychodzi wiadomość z informacją na jakie konto wpłacić należność. Po otrzymaniu przelewu rozpoczynamy realizację zamówienia. W przypadku nieopłacenia zamówienia w przeciągu 3 dni roboczych - anulujemy zamówienie.

2. Płatność za pobraniem

Płatność należy dokonać u kuriera dostarczającego przesyłkę. Płatność za pobraniem nie jest możliwa w przypadku złożenia zamówienia na łóżka i dodatki drewniane. Jeżeli zamówienie składa się z wielu produktów od różnych producentów, pobieramy opłatę przy jednej z dostaw. W przypadku wybrania opcji za pobraniem istnieje możliwość wydłużenia realizacji zamówienia. Nie wszyscy kurierzy mogą pobierać gotówkę od klienta. Płatność za pobraniem nie jest możliwa w przypadku wysyłki paczkomatem Inpost.

3.Szybkie płatności payu.pl.

Szybko i bezpiecznie opłacisz swoje zamówienie, tym samym przyśpieszając jego realizację.

4. Raty

Wybierając tę opcję decydują się Państwo na raty w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Opublikowano:
Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki