Menu

Dostawa - Sklep internetowy Selene

Dostawa

Wszystkie zamówienia powyżej 500 zł dostarczamy gratis. Za zamówienia o wartości mniejszej niż 500 zł naliczamy opłatę 16 zł za dostawę kurierem lub 14 zł za dostawę paczkomatem. Płatność za pobraniem kosztuje dodatkowe 20zł i nie jest możliwa w przypadku wysyłki paczkomatem. Odbiór towaru w sklepie stacjonarnym jest bezpłatny, a klient zostanie poinformowany o gotowości produktu do odbioru telefonicznie lub SMS-em.   

Materace, stelaże i łóżka wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Współpracujemy z firmą zewnętrzną Zadbano SA,  Polkurier.pl oraz Usługi Transportowe Jarosław Smutek (aglomeracja warszawska).

Dostawy materaców, stelaży i łóżek realizowane są przed dwóch kurierów. Towar zostanie wniesiony na dowolne piętro i ustawiony w wybranym pokoju. Firmy kurierskie informują klienta mailowo lub poprzez wiadomość o wysyłce paczki do klienta (https://zadbano.pl/sprawdz-status)

Materace oraz stelaże pakowane są w folie ochronną i karton i wysyłane są do klienta w pełnym wymiarze(np. w kartonie 182x202x20 dla materaca w rozmiarze 180x200cm).

Zamówienia na łóżka drewniane oraz dodatki drewniane realizujemy do 30 km od każdego naszego salonu.
Jeżeli będzie to większa odległość, realizacja zamówienia może się wydłużyć, a koszt usługi transportowej wyniesie 200zł/szt.
Możliwy jest także odbiór osobisty w najbliższym salonie.

Pozostałe produkty sklepu internetowego wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów Inpost od poniedziałku do piątku w dni robocze. Niektóre zamówienia wysyłane są bezpośrednio od producenta. W przypadku gdy zamówienie składa się z wielu produktów od różnych producentów, wysyłamy go osobno w kilku paczkach. Koszty przesyłki pozostają po stronie firmy.

Płatność.

1.Przedpłata na konto

Wybierając powyższą metodę płatności, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta przychodzi wiadomość z informacją na jakie konto wpłacić należność. Po otrzymaniu przelewu rozpoczynamy realizację zamówienia. W przypadku nieopłacenia zamówienia w przeciągu 3 dni roboczych - anulujemy zamówienie.

2. Płatność za pobraniem

Płatność należy dokonać u kuriera dostarczającego przesyłkę. Płatność za pobraniem nie jest możliwa w przypadku złożenia zamówienia na łóżka i dodatki drewniane. Jeżeli zamówienie składa się z wielu produktów od różnych producentów, pobieramy opłatę przy jednej z dostaw. W przypadku wybrania opcji za pobraniem istnieje możliwość wydłużenia realizacji zamówienia. Nie wszyscy kurierzy mogą pobierać gotówkę od klienta. Płatność za pobraniem nie jest możliwa w przypadku wysyłki paczkomatem Inpost.

3.Szybkie płatności payu.pl.

Szybko i bezpiecznie opłacisz swoje zamówienie, tym samym przyśpieszając jego realizację.

4. Raty

Wybierając tę opcję decydują się Państwo na raty w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Opublikowano:
Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki